Pages

saya bukan MALAIKAT :)

Thursday, September 20, 2012


hyee semua . apa khabar ? saya ? PMS kut . HAHA . okayy . joking :) lah . percaya ke ? ish . ish . ish *sambil geleng kepala .

so . lets straight to the point . yess . saya bukan malaikat yang boleh jaga hati semua orang . saya pun ada perasaan jugak . dan saya pun mengalami PMS jugak . saya pun ada pasang surut jugak . saya pun ada unstable emotion jugak . saya pun stress jugak . saya pun ada masalah jugak .

tapi . saya still buat yang terbaik untuk semua orang . kalau boleh saya still na jaga hati semua orang even time tu saya punya masalah . ya allah . punya laa besar . tapi still . saya usaha . sebab apa ? sebab saya sayang semua orang . kenapa ? sebab korang lah yang mewarnai hidup saya .

tapi tulah . saya cuma manusia biasa kayy . manusia biasa yang mempunyai kelemahan . yang banyak melakukan kesilapan . yang banyak kekhilafan . yang bukan sempurna . ye . saya tak sempurna sebab saya hanya manusia biasa .

got it guys ? so . i beg you . please don't expect much from me . if i can do it . i will . no worry :) btw . sorry for the lots of tapi . no . i'm not making excuses but i'm just stated the fact :)

that's all . thanks for reading this nonsense entry . bye . love you all . salam :)

No comments:

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS