Pages

Kehidupan

Tuesday, June 4, 2013

Hye semua. Berhabuknya blog ni *sapu-sapu* Sorry sebab dah lama tak update. Kekonon macam ada org bace je kan --' Dah lama nak update blog sebenarnya tapi tak tahu nak cakap pasal apa. Hurm.

Warning: Entry kali ni takde pape

So, my matriculation programme had already ended last month. So what am i doing at home until i fuher my study? Baby sitting! Laa ni ceq kat kedah na. Kalau hangpa nak jumpa ceq mai lah datang sini. Kbai --'

Kosong. Kosong. Kosong. Rasa macam ada benda hilang. Allah. Kuatnya ujian Mu ini Ya Allah. Banyak benda dah berlaku dalam hidup aku dan banyak hikmahnya. Untuk bermujahadah di jalanNya bagi aku sangat susah. Istiqomah menentang syaitan dengan iman senipis kulit bawang. Segala ujian dan dugaan yg datang makin membuatkan aku hilang dalam dunia aku. Dunia ciptaan aku yang kosong.

Adakah niat aku pada mulanya salah atau tiada org membimbing aku atau aku saje mencari alasan? confuse. Lost. Hilang. Kosong. Kenapa hati ni tak pernah puas? Allah. Jauhnya aku dari Mu.

Bila dah start cuti ni and tak tahu apa nak buat dan tetibe masalah datang. Jadi tak tahu mcm mana nak lari dari masalah tu. Cuba utk menjadi org yg tak kisah apa-apa. I mean macam taknak fikir tentang masalah tu. Dulu time matriks ada kawan,ada hw utk lari dari segala kegusaran. Dulu ada kawan tolong kejut. Sekarang semua atas diri sendiri. Terasa nak mengeluh tetapi cuba tahan dalam diri untuk tak buat mcm tu.

Kalau anda semua ada nasihat untuk sy hilang kan rasa ni. Mohon sangat share pendapat dan nasihat anda. Terima kasih sangat-sangat.

Salam sayang dari insan yang serba kekurangan :*

No comments:

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS