Pages

keep smiling :)

Wednesday, August 8, 2012


hyee peeps :) aha . rajin pulak saya ni meng-update blog kann ? ini semua atas sebab saya . saya . saya . tension and cara na hilangkannya ialah dengan ONLINE :D dann saya tension sebab UPS . yee . UPS :s

hurm . sambil-2 online . then pergi jalan-2 kat blog orang . baca post-2 kat FB . saya berfikir sejenak . muhasabah diri . berfikir dengan lebih dalam . fikir balik kesalahan-2 yang pernah dilakukan . dann . saya sampai di satu perhentian .

pernah tak korang buat salah dan salah tu orang ingat sampai korang mati pun . eh . tade laa sampai mati tapi orang keep talking bout it even its happened for ages ? even tu kita da berjaya dan kita da bukti kann yang kita boleh . but people still talked bout it . pernah ?

sakit kann ? perit kann ? rasa rendah diri kann ? eh . saya cakap ni macam saya pernah rasa je kann . ouh yess . saya pernah lalui semua tu dann ta kann laa saya na cakap pasal benda yang saya ta pernah lalui kann . we talked from experienced dear :)

so . apa yang saya buat tika melalui zaman ini ? ececec . ayat baku laa pulak . HAHA . okayy . i'm just keep smiling and ignore all the bad talks bout me . yess . i'm just keep ignoring it . cuma kalau ada yang straight forward dekat saya . saya akan betul kann semua tu . 

kadang-2 kita ta boleh na tutup mulut orang kann ? tape lah . biarkan mereka terus berkata-kata . sampai masa nanti . penat lah mereka :) dann siapa kata orang buat salah ta boleh berjaya ? see . saya da further study masuk matrix . alhamdulillah . 

dear guys . ingat yee . bukan semua orang judge kita atas kisah silam kita yang lalu . some people just accept us as who we are . believe me :) manusia boleh berubah kann ? kalau kita ta buat salah dulu . macam mana kita na jadi lebih baik di masa akan datang ? mistake taught us right ?

dann kepada yang ta pernah kena macam ni . saya mohon . tolong jangan cakap besar . masa akan datang kita tataw apa akan jadi . even iman kita pun belum tentu kuat dan teguh setiap masa . jadi . sentiasa ingat kann diri dann kawan-2 . kita hidup bukan hanya untuk diri sendiri . kita hidup untuk semua . untuk keluarga . kawn-2 . negara . agama . rasulullah dan yang paling penting untuk ALLAH :)

dann mungkin ini entry saya yang paling . err . yang paling matang . maybe . tapi . heyy . saya pun na perbaiki diri saya dari semasa ke semasa . kadang-2 saya khilaf dalam percakapan dan perbuatan . tapi alhamdulillah . saya masih ada kawan yang sudi menegur :) 

jadi . korang fikir lah baik-2 ye . sentiasa ingat yang ALLAH tu ada setiap masa untuk makhluk nya . cuma kita je yang tak cari ALLAH . byee . assalamualaikum :)

No comments:

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS